Veelgestelde Vragen
- Home
- Veelgestelde Vragen
Veel Gestelde Vragen
Bezorgplaats | Bezorgkosten |
---|---|
Amsterdam, Diemen, Duivendrecht, Amstelveen | €35 per bestelling (begane grond) |
Almere, Hoofddorp | €40 per bestelling (begane grond) |
’t Gooi | €45 per bestelling (begane grond) |
Lelystad | €50 per bestelling (begane grond) |
Bezorging is mogelijk vanaf 08:00 uur in de ochtend tot 21:00 in de avond. Retourhalen na 21:00 is mogelijk tegen een vooraf besproken meerprijs.
Toeslag:
na 21:00u €25,00
na 22:00u €50,00
na 23:00u €75,00
na 00:00u €100,00
na 01:00u €150,00
Na het plaatsen van je bestelling gaan wij aan de slag. Wij controleren of alle gereserveerde items daadwerkelijk beschikbaar zijn en sturen dan een mailbericht naar het opgegeven mailadres of via Whatsapp.
Dit zal het tweede (email)bericht zijn dat je van ons ontvangt. Hierin zal het het totaalbedrag en de bezorgtijd worden vermeld. Via deze mail of middels het betaalverzoek via Whatsapp kun je ook meteen de betaling voldoen.
De boeking is definitief na ontvangst van jouw tijdige betaling. Als je betaling 14 dagen voor aanvang van het evenement is voldaan, staat het vast. Na het verlopen van deze tijd zal de boeking helaas ongedaan moeten worden gemaakt. Er kan natuurlijk altijd een nieuwe aanvraag worden ingediend.
Betalingen kunnen door middel van iDeal via het betaalverzoek in de mail of via een betaalverzoek per Whatsapp worden voldaan.
Natuurlijk is dat mogelijk. Als de planning en de voorraad het toelaat deinzen wij niet terug voor een last-minute boeking.
Boekingen waarvan het evenement binnen 7 dagen tot zelfs enkele uren begint zien wij als last minute boekingen. Deze boekingen nemen wij met plezier aan. Mits er natuurlijk de tijd en voldoende voorraad voor is.
In het geval van een last-minute boeking vragen wij om de betaling direct na het boeken te voldoen om het definitief te maken.
Wij bezorgen in Amsterdam en omstreken, Almere, 't Gooi en Lelystad. Zit jouw woonplaats er niet bij? Geen probleem! Stuur een berichtje en wellicht vinden wij samen een oplossing.
Levering en retour halen is tot de begane grond. Wij verwachten dat de items bij het retour halen op dezelfde plek kunnen worden afgehaald als de levering.
Jazeker, levering in de weekenden is geen enkel probleem.
Wij hebben geen mogelijkheid om de items zelf te laten ophalen door klanten. Maar wij brengen met alle plezier alles naar jouw locatie en wij halen ze ook weer voor je op.
Alle tenten worden door ons opgebouwd en natuurlijk ook weer afgebouwd. Gemiddeld duurt het opbouwen 45 minuten tot 1,5 uur. Het formaat van de tent(en) is hierbij van belang. Ditzelfde geldt ook voor het afbouwen van de tenten.
Wanneer wij tenten komen opbouwen verwachten wij dat het oppervlak waar de tent (en) wordt geplaatst vrij is van vuil en objecten. Denk hierbij aan vuilcontainers, tuinmeubelen of bijvoorbeeld overgebleven tuintegels.
Als de tent weer wordt opgehaald verzoeken wij dat de tent leeg is, tenzij er ook tafels en stoelen bij ons zijn gehuurd. Stoelen en tafels mogen gestapeld in de tent blijven staan. Aangebrachte versiering mag je natuurlijk zelf bewaren als aandenken van het fantastische feest.
Oeps, er is iet kapot gegaan door de gezelligheid of er wordt iets vermist in de hectiek van het evenement. Dat kan natuurlijk wel eens gebeuren.
Helaas zullen wij dan wel genoodzaakt zijn om het vernielde of te vervangen item bij jou in rekening te brengen. Wij zullen achteraf een factuur sturen voor de nieuwkoop of vervanging.